Stel jezelf voor!
Ambassadors

Hi! Leuk dat je Musicoin gevonden hebt! Kom je uit Nederland en lees je dit bericht? Stel je even voor! Het zou leuk zijn als de Nederlanders hun eigen plekje op dit forum hebben om elkaar wat beter te leren kennen.

Ik ben Mar T., één van de Nederlandse ambassadeurs voor Musicoin. Daarnaast ben ik singer/songwriter en run ik een internationaal songwriter forum. Ik ben geen professional (werk overdag in de IT), maar heb een hoop plezier in het maken van muziek en zit al jaren in het circuit. Ik heb vroeger ook in bands gespeeld, maar ik vind het leuker om in mijn studio muziek te schrijven, op te nemen en te produceren.

Laat me weten wie jij bent!!

Groet,
Mar T.

Hallo allemaal,

(dit is een Google vertaald intro, dus ik bied mijn excuses aan voor grappig Nederlands.... of lach gewoon!)

Ik ben Petra Jordan - een singer/songwriter (uit Slowakije) en een Musicoin-ambassadeur woonachtig in Nederland. Specifiek in Hilversum, of 'Beverly Hilversum' zoals ik het graag noem;)

Binnenkort zal ik nieuws posten over Musicoin-evenementen in Nederland die ik van plan ben te organiseren.

Leuk jullie allemaal te ontmoeten en blijf op de hoogte voor meer nieuws!

Greetz

Petra

P.S. I speak fluent English, so my upcoming news will be either in English or translated into Dutch with the help of either a human or a machine 😉

Mijn Musicoin-profiel:
https://musicoin.org/nav/artist/0x61c79bce14a7b3abc65aadaef27512b0226eb18b

last edited by petrajordan
Ambassadors

Hey collega-ambassador @petrajordan , dankjewel dat je je in het Nederlands hebt voorgesteld (ik weet dat Nederlands niet je moederstaal is..).. Ik heb je muziek gehoord en dat klinkt helemaal geweldig! En ik ben erg benieuwd naar de Musicoin activiteiten die je aan het ondernemen bent! Hou ons op de hoogte!!

Groetjes! Mar T.

Looks like your connection to $MUSIC Forum ("Let's Rock") was lost, please wait while we try to reconnect.